Hamburger DOM, Sommerfest

3 gånger om året, en månad åt gången, så är Nordtysklands största funfair öppet; Hamburger DOM. När jag kom hit i Mars så var vårens upplaga på sin slutspurt. Jag hann med att vara där en gång innan det stängde för den gången. Nu är det dags igen. Sommerfest håller på till i slutet av Augusti. Jag och några andra svenskar var där igår och kikade runt lite. Jag och Linnea åkte en karusell som heter Shot 'n Drop. Det var som Uppskjutet och Höjdskräcken i ett :P
Jag vet att min aupair-mamma gillar små munkar i form av fyrkanter med florsocker på, och det fanns det gott om där så jag köpte med en påse till henne. Det var väldigt uppskattat. Jag kan vara snäll när jag vill ;P

Linnea ville att jag skulle åka en karusell som heter Transformer med henne med den snurrade alldeles för mycket för mitt tycke. Det är väl bara att medge att man blivit lite mer känsligare på senare år ;)


illa...jag mår illa!



Rasha och jag



Linnea och jag i kön till Shot 'n Drop



hahaha! (whats up with the peace-sign??)



Kommentarer
Suss

ÅÅÅH!! Jag vill också! Men om det finns kvar i en månad så är det ju iaf kvar en vecka till, när jag kommer hem igen! :)

2009-08-03 22:08:24
URL: http://scheisssegal.blogg.se/
Kiki

Åååh, dit måste vi gå om..ehum, när, jag kommer! :) I luv nöjesparker!

2009-08-03 23:15:23
Jenny

Det ser ju skit roligt ut. Men det skulle jag saker inte klara av xD

2009-08-04 22:06:18
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0