"Kommer du från Sverige?"

Jag hade lite tid över i förmiddags så jag kikade runt lite i stan. Gick bl.a in på H&M och hittade 2 enkla linnen, ett vitt/lila-randigt och ett helsvart. Och när jag ska betala så lämnar jag fram mitt VISA-kort som vanligt. Han i kassan tittar på det lite längre än vanligt och helt plötsligt säger han på väldigt knacklig svenska: Kommer du från Sverige? och ler mot mig. Jag som inte fattar nånting stirrar bara på honom innan det gick in att han sa det på svenska. Jag får bara fram ett ja innan han ger mig kvittot där han ber mig på svenska att skriva under. Sen säger han hejdå :P
Undrar om han var Per Gessle/Sverige -fantast eller om han lärt sig svenska av en anledning.
Jag gick även in på Saturn och köpte Green Day's senaste album, en limited edition-utgåva där en booklet på ca 50 sidor medföljde :)

Anyway, jag mår fortfarande dåligt :( och nackspärren är inte borta. Sitter återigen med ett värmeplåster och hoppas på det bästa. Jag vaknade flera gånger inatt av att det brände till i nacken.
Den här veckan går segt! Det beror säkert på en blandning av att jag inte mår bra och att Susanne kommer hem till Hamburg på Söndag!! Eller hon kommer på lördagkväll/natt redan men jag är barnvakt då så kan inte åka och möta henne som jag egentligen ville. Men vi ses på Söndag i alla fall. Då är det 3 veckor sen vi sågs sist. Dom här veckorna har känts konstiga i och med att vi har setts flera gånger i veckan sen hon kom hit i slutet av april.Det ska bli kul att träffa henne igen en snabbis innna hon åker till sin aupair-familj på måndag, som är på Mallorca.


Limited edition-utgåva. I bakgrunden syns denna månadens bild i TH-kalendern ;)



Kommentarer
Suss

Åhh! Jag sitter här och bölar ^^ Jag saknar dig jättemycket, och tycker också jätte synd om dig som har nackspärr. Vad roligt med den där killen som pratade svenska med dig! Jag hade nog också blivit shockad Oo

OCH GUD! Vilken snygg bild på Bill!! Var kommer den ifrån!?

2009-08-06 11:28:51
URL: http://scheisssegal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0