Midnatts-shopping

Jag gjorde nyss Tokio Hotel's officiella amerikanska Fanclub en tjänst och beställde ett par artiklar från amazon.de och kom på att jag har ett presentkort där på 10 € som jag fick av älskade Amelie när jag fyllde år förra(!) året. I väntan på det rätta att lägga pengarna på så glömdes det bort (heh).
Presentkortet gäller bara på nya produkter och alla TH-singlar jag vill ha finns bara som begagnade, så pengarna  användes på första säsongen av Supernatural! :D 9.97 € kostar den, så det enda jag behövde betala var lev.avgiften på 3 €. Passar bra nu när jag är insnöad på serien och jag bara har den på datorn ;P
(för övrigt så var det såååå nära att jag köpte den för 24.99 € på Media Markt när jag var där med Kiki i måndags. Det hade varit en tabbe!)

GEIL!
Tack så mycket, bb! ♥






Kommentarer
Sofia Vienna

svar: aaaah! säg nite så :D

jag har sovit jätte dåligt bara för att jag varit rädd för att svälja den, haha.

2009-08-24 10:46:42
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Anonym

svar: ja, jag vet.. jag har också läst det någonstans. INTE OKEJ!

2009-08-24 18:40:43
Anonym

Supernatural



Days till return: 15 days



Tror jag, eztv funkar inte atm xD

2009-08-25 00:22:54
THE A!!

Haha, wehey! Jag ær glad att det kom till anvændning så småningom. :)

2009-08-29 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0