Nattsvammel

Klockan är halv 3 på natten men ändå sitter jag och ugglar framför datorn! Borde sova... Har sovmorgon i morgon som tur är ;)
Jag har nyss kommit hem från bio med Susanne. Vi såg den nya med Brad Pitt; Inglorious Bastards. Den var superbra! Jag älskade Brad Pitts karaktär. Han var rolig och hade rolig accent (han kom från Tennessee). Se den!
Mitt under filmen så kom jag på att jag hade velat sett filmen tillsammans med min bror Dennis. Vi brukade ha en del filmkvällar innan jag flyttade till Hamburg. Han hade nog kunnat härma Pitt's dialekt lite roligt ;P

Annars har jag väl inget annat roligt att berätta. Livet här flyter på.
Det har varit väldigt lätt med B på sistone, han är gosig och lugn. I alla fall när det bara är vi två.
Jag var och gjorde det där testet på en annan språkskola idag och som jag trodde så hör jag hemma i en nivå högre. Så vi ska försöka pyssla ihop en kurs med mina tider här hemma. Hoppas det går.

Måste bara säga att efter ett års tystnad så är det underbart att Tokio Hotel har kommit igång igen! Även om det inte är konserter det handlar, så är det super! 5 veckor framöver nu så är det något med TH varje vecka! :D Det blir en liten omställning när det varit tyst om dom så länge. Men jag klagar absolut inte ;)

Nej nu får det väl bli sängen..
Gute Nacht ♥


Kommentarer
Anonym

Äsch, jag hade väl bara "analyserat" filmen ;p

2009-08-29 12:17:56
Marie

Heej.



Jag såg på THF att du är aupair i tyskland, hur gjorde du med förberedelser osv? Åker du med en organisation eller åker du "privat"?

Jag funderar själv på att åka iväg, också till Tyskland, men känner att jag vill åka med organisation för att vara 'säker', men hittar inga ^^



Hoppas det är lugnt att jag frågar :)

Kram.

2009-08-29 19:16:14
URL: http://vivalamarie.blogg.se/
Amiee

I really don't know when I'm starting LOL hopefully not the day after I get there, the mum never told me when I will start, she just said she got me into one and it's pretty expensive but they're going to pay for 3 months and whether I want to continue after that or not, is completely up to me. Personally might find a cheaper one :P

I have no idea how often my classes will be either :S



I'm okay, my friend is over me today until Monday, so it's great :D How are you bb?



Puss

2009-08-29 20:38:11
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Victoria

Åh, jag vet precis hur det känns så jag hoppas att du hittar något! Men det tror jag att du kommer göra! :)

2009-08-29 23:23:07
URL: http://milliardetoiles.blogg.se/
Amiee

I think I shall lol. BTW, me and my friend did our own version to Automatic today, take a look :-P

http://www.youtube.com/watch?v=toEVeyOj37o&feature=player_profilepage



It's my birthday on monday :D

and omg I come to Germany on Friday O_O WOAH!



Puss!

2009-08-30 01:37:58
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Marie

Heej, igen ;)



Jag har kollat runt lite på sidan och den verkar ju jättebra.

Men jag blev lite fundersam över en sak, jag hittar ingenstans där det står några krav på erfarenhet, på andra organisationer brukar det stå att man tex. ska ha 200 timmar. Vet du något om det?



Kram

2009-09-01 09:18:28
URL: http://vivalamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0