Positiv påverkan

Jag har stor påverkan på min aupair-familj, det märkte jag idag^^
B är ju bara 3 år och jag har ju som jag nämnt tidigare, visat bilder på TH, spelat ett par låtar för honom och sagt att det är mitt lieblingsband (älsklingsband). Idag när jag läste för honom så sa han att det var hans lieblingsbuch (älsklingsbok) och då kopplade han ordvalet till TH och sa Tokio Hotel och kollade på mig och började prata om bilderna jag har uppe på mitt rum som han sett :P Sen började han spela "Tokio Hotel" på sitt lilla instrument han har. Hur sött som helst!

Och jag har såklart berättat för mamman om tävlingen om biljetter jag är med i och idag kunde jag inte hålla mig från att berätta om nya singeln också. Någon måste jag prata med när Suss eller Kiki är här, annars spricker jag ;P Hon var väldigt intresserad av nya soundet osv så jag babblade på haha! Sen sa jag att jag inte vann några biljetter i tävlingen (alla parter har inte redovisat vinnarna än men hur stor är chansen att jag vinner?) Då sa hon att jag skulle kolla på eBay om det fanns någon som ville sälja sina och hittade jag någon så skulle jag säga det till henne, oavsett hur löjligt högt priset var. Och hittade jag biljetter så ville hon följa med! Hur coolt är inte det?! :D
Tyvärr är biljetterna så personliga dom kan bli och kan inte användas av någon annan än den som vinner :(
Scheiße.


Aber, ich bin der hammer ;)

Kommentarer
Sofia Vienna

det är bra att du lär dom i tidig ålder vad som gäller ;) och sjysst aupair mamma, jag gillar henne :D

2009-08-23 23:17:39
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0