Sanndrömmar eller slump?

Michael Jackson är ju död, det har väl ingen missat. Tidigare idag när jag satt och tänkte på alla crazy drömmar som jag har haft sen jag flyttade till Hamburg (av någon anledning drömmer jag mer än vanligt här) så fick jag en flashpack av ett samtal som jag och min aupair-pappa hade precis när jag kommit hit för snart 5 månader sedan. Han frågade om jag drömmer mycket och om jag kom håg drömmen jag hade första natten här - för det man drömmer första natten på ett nytt ställe blir tydligen sanna, enligt honom. Och idag slog det mig att jag drömde att just MJ dog... fast på scenen under ett framträdande. Men ändå. Det var lite creepy när jag kom på det och stannade mitt i en rörelse.

Och för en tid sedan så drömde jag en dröm där Bill Kaulitz (TH) satt i en bil och gnällde över några fans och sa hela tiden ordet warum (varför) om och om igen. Nästa dag hade någon postat en lista med låtar från det kommande albumet och med på listan fanns en låt som hette just Warum. Listan visade sig vara falsk. Men det var ändå creepy.


Ibland skrämmer jag upp mig själv....


Kommentarer
Dennis

En gång drömde jag att du sluta skriva om TH i din blogg, jag tror inte drömmar blir sanna.

2009-08-11 21:17:20
Sofia Vienna

gud vad läskigt :S

2009-08-11 21:58:36
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Sofia Vienna

drömmar kan vara sjukt läskigta. (råkade publicera förra kommentaren utan att skriva klart,haha)

2009-08-11 21:59:14
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Mariam

HAHAH hur gammal är Dennis och får jag gifta mig med honom?

2009-08-12 17:01:26
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0