Schweinegrippe?

Jag har ont i halsen idag och tydligen är det första tecken när det gäller Svininfluensan. Så nu tror min aupair-pappa att jag blivit smittad :P Naja, som han sa; if it happens, it happens.

Trött, lite smågrinig, halsont och jobb hela eftermiddagen... ingen bra kombination. Jag sov väldigt dåligt inatt men kunde som tur var sova till halv 10 i morse. B's kindergarten är stängt denna vecka också och precis som förra veckan så behöver jag inte ta hand om honom på morgonen på hela veckan! :D Jag börjar antingen 10 eller 14, beroende på vilken dag det är. Lyxigt ;) Fast på söndag börjar jag halv 8 dock.. urgh... men jag kan stå ut med en tidig dag denna vecka :P

Nu ska jag läsa och sen sova.

Gute nacht.

Kommentarer
Mariam

ahah, tror inte heller... hade inte velat se mig själv ;O



Huga! hoppas det inte är svininfluensan. Appropå den, igår på Gaga så sa hon: "Everyone raise your hand! and grab the persons hand who's standing next to you, even if you don't know them. There's no swineflew in Sweden" HAHA

2009-08-03 21:22:48
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Amiee

Sv. Yeah but it was a pinstripe one, I want to see him in a smart black tux.. Yummy! :P



I'm okay today, not feeling so sick today, which is good I think hehe, I'm going to get started on my German again this week, listening to nothing but ILOVERADIOde to get me back in the mood lol. Can't believe I move in like 4 weeks! It's gone so so fast :O

Aw hugs Sore throats suck :(

Puss

2009-08-03 21:53:31
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Suss

AH! Du har nog inte fått influensan! Jag hade västa snörveldagen igår, men det visade sig vara en allergisk reaktion. Idag är allt som vanligt. Dock lite konstigt, jag har inte den blekaste aning om vad jag kan vara allergisk mot. Det riktigt sved i ögonen och dom bara tårades hela tiden, och näsan ran. Men som sagt, idag mår jag prima balerina ;)

2009-08-03 22:12:22
URL: http://scheisssegal.blogg.se/
Dennis

Om jag har tur kan jag sova tills jag dör av svält, men andra delar inte min tur helt enkelt =/

2009-08-04 05:35:53
Jenny

Jag hoppas verkligen inte att du har blivit det :(

2009-08-04 22:05:44
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0