Slut, kaputt, finito

ja... you get the picture ;) Jag är helt slut! Min aupair-familj och jag har spenderat en heldag på Hamburger DOM. T.o.m lille E åkte en karusell :D
Jag tror inte att jag har gjort något tillsammans med hela familjen förut, det är mest jag och A som åker med ungarna någonstans eftersom P jobbar så mycket. Men idag var alla iväg och det var väldigt kul :) Jag åkte karuseller med både A och P, ingen med B dock, han var lite småtvär mot mig idag... naja.
Nu vaktar jag babyfonerna medan A och P är ute och roar sig med ett par kompisar. Funderar på att sätta på en film nere i vardagsrummet men vet inte var jag är sugen på att se.

För att försöka varva ner igår kväll så kollade jag på Ratatouille. Väldigt lätthanterlig och söt film :) Sen la jag mig i sängen och lyssnade på musik tills jag var avslappnad nog för att kunna somna. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Thank god for music!

I morgon har jag hand om B på morgonen, jobbar 7.30-10.00, sen bär det av in till stan för att träffa Susanne som kommer hemfrån Sverige senare idag!! Det ska bli så kul att träffa henne igen! Dessutom har hon en present till mig! :D
sen åker vi båda hem till mig då jag måste jobba 17.00-20.30.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0