babbel och Green Day

Äntligen jobbat klart för idag. A tog med B på ponnyridning under eftermiddagen så jag hade bara hand omE och det gick bra, trots min nackspärr. Jag hoppades på att det skulle bli bättre med det har snarare blivit sämre :( Det har spridit sig upp mot huvudet och ner över vänster axel. A gav mig ett stort värmegivande plåster som jag gått omkring med hela eftermiddagen/kvällen men det hjälpte tyvärr inte.
Hoppas verkligen det är bättre i morgon.

Jag pratade nyss med papi. Han ska skicka ner Arthur und die Minimoys! :D geil geil geil.

Oh, jag såg nyss nomineringarna för årets MTV Video Music Awards! Tyvärr är inte Tokio Hotel nominerade, dom har inte släppt något nytt än (skivan släpps 2:a oktober!!!!!!!!) så dom har inte chans att vinna i år. Men däremot är Green Day nominerade i 3 kategorier med låten 21 Guns;  Best Rock Video, Best Direction och Best Cinematography. Och dessutom ska dom uppträda! :D
Årest VMA går av stapeln den 13:e September.



 


Kommentarer
Jenny

Det tycker jag är lite tråkigt att dem inte kunde släppa det tidigare. För att då kunde dem ju komma med liksom. Jaja men dem fick sina små problem eller vad man ska säga.

2009-08-04 22:10:38
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/
Dennis

Mitt favorit band släpper också ny skiva 2'a oktober, och det är självklart inte Tokio Hotel eftersom sånt trams kan man inte lyssna på

2009-08-04 23:25:12
KiKi

Hoppas din nackspärr går över bb!

Kommer inte sitta lika uppslukad av årets VMA´s som förra året.. haha, det är ffs ett minne för livet <3

2009-08-04 23:57:59
Amiee

OMG WHERE DID YOU FIND THAT PICTURE? :O

He looks absoloutely BEAUTIFUL!!!!

WOooooow

2009-08-05 17:31:05
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0