Lördag!

En liten kort uppdatering kanske vore på sin plats.
Vi har det superduper bra och har nyss käkat lite mat. Ikväll kommer det hit ett gäng andra svenskar. Då blir det grill och fest! :D GEIL! Det är fint väder så en kväll på terassen blir bra innan man beger sig vidare.
Som jag nämnde så har vi nyss käkat och vi slog på stort och lagade köttfärssås. En av många dialoger som förekom är denna då jag försöker öppna en burk krossade tomater.
Jag: Jag vet inte hur en sån här konservöppnare fungerar.
Kiki: Inte jag heller.
Jag: Hm... (gör ett nytt försök)
några sekunder senare.
Jag: Är detta ens en konservöppnare?
Kiki: Tror det....
Hur vi lyckades få ihop köttfärssåsen är ett under men god blev den i alla fall ;)

Igår kväll var vi på bio (den engelska). Vi såg Public Enemies med Johnny Depp. Den var väldigt bra, så den rekomenderar jag till er alla.
Innan bion besökte vi McDonalds så nu har jag ytterligare ett glas.. ett grönt :D

Nej nu har jag saker att stå i.
Ha en bra kväll my dear readers.

Bis später!




Kommentarer
Sofia Vienna

Johnny Depp är riktigt, riktigt grym. Filmen är riktigt bra!

2009-08-15 23:30:15
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Kiki

HAHAHHAHA "är detta ens en konservöppnare"!!! Grymma vi är! :P

2009-08-20 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0