Sunny Friday

Jag var på jakt efter ett par skor - jag kom hem med 2 par. Jag kunde inte bestämma mig om jag ville ha ett par svarta eller lila, så det fick bli båda. Dom kostade 9.95€/paret så det var inga stora pengar det handlade om. Converse-modell. Skulle vilja ha ett par äka Converse någon gång men för en fattiglapp som mig själv så får kopior duga så länge ;)
Storlek 37!! Det var andra gången på kort tid som jag var tvungen att köpa 37:or... undrar om mina fötter har krympt en storlek eller om det är skillnad på storlekarna bara.

Ledig idag, wooho! :D Värmen har kommit tillbaka till Hamburg, det har varit stekande hett en vecka nu och enligt vädergubbarna så ska det hålla i sig. Nice :)
Nu ska jag försöka sova bort huvudvärken och sen träffa Linnea ikväll om jag orkar.

Tschüs!




Kommentarer
Amiee

Nice shoes!!



I'm not sure, but I'm making up for my sleeping in the day haha, and actually, sleeping in the day, stops me thinking about things I can buy, or going shopping (as I can't really spend anything before I go to France :P) and stuff haha. My parents come home tonight so I won't have to be bugged by the dog anymore and will end up in my room falling asleep earlier now (:

Ah I think that if I just take all my phrase books with me and stuff for if I get stuck.. The family seem okay and stuff and I'll just tell them I'm nervous so I'm not so confident with it hehe I dunno XD



I'm okay today, not feeling sick anymore so it seems, might take a shower and clean the house before my parents come home in a few hours! Weather is so nice here too !!



Puss!

2009-08-07 20:12:43
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0