"Was has du da für mich? Hilfe?"

Okej.. jag har nog kollat på trailern till Arthur und die Minimoys 2 en gång för mycket. Går runt och säger Bills repliker hela tiden. Stackars Suss som fått stått ut hela kvällen :P

Det har varit en superbra dag idag! :D Träffade Suss i förmiddags, vi åt på McDonalds och fick ett varsitt Coca-Cola glas. Jag fick ett lila! Finns ingen annan färg som skulle passat bättre till mig :D
Sen åkte vi hem till Suss och var där ett par timmar innan vi åkte hem till mig så jag kunde jobba mina sista timmar för dagen. Timmarna rusade förbi med lite sällskap :)
Sen fick vi pizza hemkört som A pröjsade för ;P och började kolla på andra Pirates of the Caribbean-filmen innan Suss var tvungen att åka hem. Hon åker till Mallorca i morgon till sin aupair-familj :)
Det har åskat på kvällen idag :( det var lite läskigt ett tag men det var inte alls i närheten av det som jag filmade. Hujedamej.
Jag fick 2 presenter av Suss!!! :D Jag blev mycket mycket mycket glad. Tack igen Suss!!! :D


Äntligen äntligen äntligen kommer det lite information från Tokio Hotel! Albumet Humaniod släpps ju i början av Oktober och idag fick vi info om singeln som släpps 2 veckor innan albumet, alltså mitten av September (om drygt en månad.... yay!) och singeln kommer heta Automatic på engelska - Automatisch på tyska. Geil! GEIL!!!
:D

Osammanhängade inlägg men orkar inte fixa till det. Bilder kommer i morgon.
Nu blir det sängen, upp tidigt i morgon och få i väg B till Kindergarten som startar igen efter 2 veckors uppehåll.

Gute Nacht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0