Zizi und Kiki

Uppdatering igen!

Igår var vi på DOM och åkte lite karuseller, bl,a Pariserhjulet som tydligen är det största mobila Pariserhjulet i världen. Inte illa :P

När vi kom hem på kvällen så slappnade vi av framför tredje Pirates-filmen och smaskade en massa frukt och godis.


Idag har vi varit på upptäcksfärd på Media Markt men vi hittade inte det vi sökte, dvs gamla TH-singlar :( jaja... vi får vänta tills det börjar ramla in nya, vilket är snart :D
Vi var tvungen att vara hemma mellan kl 15-17 för att vänta in en firma som skulle komma med mat men gubben kom aldrig. istället tog vi oss visst en oplanerad powernap på en timme.
Sen åkte vi in till stan igen och tog en varsin Cappucino på Star Bucks. Vi tog en sväng på H&M innan vi åkte hem och Kiki slog på stort och köpte en till Fashion Against AIDS-shirt. Jag funderar på att köpa en till jag med... Vadå, jag har ju bara 4...heh.

Nu sitter vi och knaprar på sura Jelly Belly's i väntan på vår pizza som jag tycker kan komma nu. Sen blir det vin och Tokio Hotel Caught on Camera! :D

Okej det var en liten uppdatering.
Hejsvejs.

Jag och Kiki uppe i Parierhjulet. Det blåste lite :P




Kommentarer
Amiee

Um bb, I'm in a bit of a pickle! My Au Pair family are asking for my school report to say I did German at some point, but the thing is, I've never learnt German in school. I complete school 2 years ago and have been learning on my own accord with friends and stuff.. Do I do an exam when I get there or?

2009-08-18 11:39:16
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Mariam

aww pritty görds!

2009-08-18 15:39:09
URL: http://starringmariam.blogg.se/
suss

Na, blev det någon grillfest i helgen?

2009-08-18 21:37:25
URL: http://scheisssegal.blogg.se/
Kiki

Tjena vad heta vi är alltså! Snygga i håret, jag menar, jag blir nästan avis på mig själv! garv

2009-08-20 11:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0