10 weeks and counting

Exakt 10 veckor kvar till Tokio Hotel's konsert i Hamburg. 10 veckor. Dom kommer svepa förbi raketfart - hoppas jag.
Det är då.
Idag väntar jobb några timmar i eftermiddag, och ikväll ska jag packa. Idag väntar även självömkan. Jag känner mig inge bättre än vad jag gjorde igår. Jag kommer ha så ont när jag sitter i planet i morgon :( desutom är min nässpary i stort sett slut, vilket gör allt mycket värre.

Nu är det väl bäst att vi kilar ner och äter lite frukost innan man tar tag i dagens agenda.

Hörs i sverige!



Kommentarer
Mariam

den verkar vara det nu! hoppas it stays that way :O



uscha krya på dig bb! <3

2009-12-20 21:43:35
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0