Hamburg

I morgon åker jag tillbaka och hur kul det än har varit att träffa alla igen så ska det bli skönt att få komma tillbaka till Hambrug :) Det börjar redan att krypa i skinnet på mig.
Det är synd dock, att jag inte hann att träffa Mariam men i Mars ska vi se Tokio Hotel tillsammans so I guess i'll live^^ 

Idag har jag spenderat större delen tillsammans med Frida och lilla Lithea. Jag hade inte träffat Frida sen innan jag åkte i Mars, så det var på tiden och det var kul att äntligen få se Lithea. Hon är så söt! :D

Nu är det väl bäst att jag packar ihop mina saker.
Bussen till Stockholm går 7.30 i morgon, så någon packning hinns inte med i morgon bitti.

Tschüss, lieblings!


heute




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0