Schweden!

Äntligen i Sverige! Sitter just nu hemma hos papi och Dennis. Jag sitter framför Dennis' dator medan han håller på att formatera om min dator. Det verkar som att det funkar men man ska inte ropa hej....

Resan igår gick bra. Jag hade oväntat sällskap till Sverige med en annan svensk au pair :)
Jag var dock inte hemma förrän kring kl 3 i natt. Mamma var snäll och hämtade mig vad stationen. Kom inte i säng förrän nästan halv 5 och upp tidigt idag för att gå till pappa. Så jag känner mig lite sliten.

Om drygt 1 timme ska jag gå till frisören och bli av med lite hår. Har ingen aning om hur jag vill ha det men det tar jag då :)
Senare blir det fiskbullar hos mami. Lecker!

See ya!

Kommentarer
Amiee

Sv. Aw I really want one of the posters!! LOL. If you see another, will you steal it for me? XD

All is good, booked my trip to Copenhagen for TH, just need to sort out Poland and Paris now :)



Home sweet home yeah? :P Aw, hugs that sucks that you still have a cold :( Hope you're not feeling ill on Christmas day sweetie!



Puss!

2009-12-22 15:57:59
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Mariam

sv: MUMS det hade jag gillat!! :D



Aw doll, hoppas resan gick bra utan för mycket väntetid! Blä fiskbullar. :) Hihi.

2009-12-22 16:34:42
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0