Slå klackarna i taket?

Just nu sitter jag och peppar med lite musik - ikväll blir det nämligen utgång! Fast först måste jag jobba ett par timmar till.
Sist jag var ute och festade, var på Halloween. Så det är dags nu^^ Fast med tanke på min icke-existerande ekonomi, så blir det inte värst mycket förtäring. Men Susanne fyllde år i Onsdags, och det måste ju firas! :D

Musik jag peppar med är bl.a;
Alex C. Feat. Yass - Doktorspiele

Tokio Hotel - Wo sind eure Hände

Alex C. Feat. Yass - Du hast den schönsten Arsch der Welt

Pink - So what

Tokio Hotel - Down on you


Oh yeah!

Ha en bra kväll, darlings.


Kommentarer
Danne

Tjo....

Hoppas du/ni får de trevligt ikväll.



Kram BROO

2009-12-12 18:46:05
Sandra

OMG!!!!!!!!!! Har alldrih gört Down on you med TH förut! =D FY VAD DEN ÄR BRA!!!!!



2009-12-12 20:58:25
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/
Dennis

Du hast den schönsten Arsch der Welt



Slår vad om att det dära betyder "Du har det skönaste arslet i världen"

2009-12-13 04:09:03
Mariam

ALEX C FT Y-ASS HAHAHAHA DET VAR LÄNGESEDAN

2009-12-14 15:20:11
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0