Useless piece of shit!

Min dator har lagt av igen. Denna gången hjälpte det inte med att rycka i en massa kablar. Nu var det windows som la av. Det märks till veckan om Dennis kan fixa det. Annars sa mamma A att dom känner någon som var duktig på datorer. Jag ska verkligen hålla tummarna för att det fixas på ett eller annat vis. Annars bryter jag ihop.
Nu sitter jag vid familjens tiny mini-laptop och klinkar. Så helt data-lös blir jag inte om det skulle sluta olyckligt.
Men jag vill kunna sitta vid datorn när jag vill, inte bara när den är ledig och ungarna har lagt sig. Jag vill kunna sitta uppe i mitt rum i lugn och ro och göra vad jag vill. Skratta. Gråta. Flippa (över Bills nya hittepå gällande hans kläder) Fangirla. Det finns inget MSN på denna dator. För jag är ju online på MSN så ofta. Jag vill kunna spara bilder och videos. Jag vill kunna sitta och lurka runt utan att behöva kolla på klockan hela tiden.
Utan egen dator skulle det bli väldigt tråkigt här. Jag skulle tappa kontakten med vissa personer som jag bara har kontakt med via internet.
Ja... ni fattar...
Om det finns någon som skulle vilja skänka mig en dator; There's no time like the present!


Nu ska jag checka in mig på Ryanair.com så jag har det gjort, sen ska jag skriva ut andra viktiga rese-papper.
Vi hörs när vi hörs.

Puss


Kommentarer
Dennis

Äsch då, jag kommer få fix på datorn skaru se ;>

2009-12-19 15:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0