World behind my wall/Lass uns Laufen

Tokio Hotel släpper en ny singel snart och dom spelade nyligen in videon till den.
I förrgår släpptes videon till World behind my wall och idag kom även videon till den tyska versionen, Lass uns Laufen, ut.

Jag älskar båda låtarna men textmässigt så ligger Lass uns Laufen lite högre. Texten är underbar.
När det gäller videomässigt så ligger World behind my wall högre. Videon och texten passar ihop som handen och handsken. 
Jag gillar att det är med Behind the scenes-footage men det är en bitterljuv känsla över videon. Dom är vanliga personer som plockar upp efter deras hundar, vanliga personer som röker, vanliga personer som kastar mat på varandra, vanliga personer som fjantar runt. Men dom är vanliga personer som inte kan göra sånt som andra vanliga personer gör dagligen. Dom är vanliga personer som lever bakom murarna som kommer med kändisskapet. Sad but true.
Även om det är bitterljuvt så kan jag inte kolla på videon utan att få ett stort leende över hela ansiktet. Dom är så underbara.


Båda går att se på Tokio Hotel's hemsida.

Love




Kommentarer
Daniel

Dom älskar jag! Så bra, vill se dem live!!!

(vet ej hur jag kom hit från början.. surfade runt bara, diggar din blogg för du skriver bra å har bra smak!!!)

2009-12-17 08:15:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Mariam

Thanks baby! Funderar starkt på det nu... We'll see :D <3

2009-12-17 11:58:11
URL: http://starringmariam.blogg.se/
IDA

Den är underbar! Bilden med. =)

2009-12-19 13:00:29
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0