All eyes on me, in the center of the ring

Det blev ingen omformatering av datorn, jag blev visst sittnas med annat... oops. Sorry bro. Det hinns med nån annan gång :)

Sitter i soffan hos papi, har nyss ätit frukost. Smörgås och Oboy... mhhmm Oboy.
Det är ganska otroligt att jag är uppe så "tidigt" med tanke på att jag satt uppe och skrev med Mariam på msn till klockan nästan var 4 i morse. Det innebär att jag kommer bli seg senare. Förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll.

Snön som kom igår är på väg bort, det regnar nu. Jäkla skitväder!
Om lite mer än en timme knallar jag bort till lägenheten och plockar ihop det sista, sen kör vi skräpet. Sen är det i stort sett klart. Så himla skönt.
Jag är på väg att bli sjuk. NEIN! Men jag visste att det vara bara var en tidsfråga, alla andra är ju sjuka.

well well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0