Der letzte nacht

Sista natten i min lägenhet. Jag vill inte ens flytta... i'm gonna miss it :( Jag trivs så bra här, den är perfekt för mig. Men men, jag gör det jag måste,
Och lite kul ska det faktiskt bli att bo ihop med sin bästa kompis, även om vi kommer gå uppå varandra i hennes tiny etta :P Det är bara tillfälligt, vi överlever!

Papi kommer med kärran kl 11 i morgon, då är det bäst att jag är redo... är inte riiiiiktigt klar än men jag måste inte vara ur lägenheten i morgon heller, så lite sånt som det inte behövs kärra till kommer jag lämna kvar. Och vi kommer lämna kvar sånt som ska till tippen eftersom den inte är öppen i morgon. Det tar vi på tisdag, så jag kan nog lugna ner mig lite, det är inte så stressigt som jag tror :)

Ska grejja lite till, sen är det natti natti!


(och bloggen krånglar. Skickade iväg ett inlägg tidigare ikväll som inte kommit upp ännu så får se när inläggen kommer upp... )

Kommentarer
KAJSA

Hej! =)



Ja, men jag vet att en kompis hann gå in och rösta i alla fall =)



Ja det var där jag hittade den =D



Lycka till med flytten nu! Kram =)

2009-01-17 12:55:28
URL: http://ekgc.blogg.se/
Kajsa

Hej!



Ja precis. Men det kommer säkert att gå jätte bra för dom! =) Jag provade att adda dej men det fungerade inte..? Min msn är iaf kajsa[email protected] =)



Vad härligt et lät. Själv jobbade jag =/ Haha



Ha det bra! Kram

2009-01-18 00:27:47
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0