Der letzte tag

Nu är sista dagen i skolan gjord. Känns skönt! Nu kan jag blicka framåt och invänta nya erfarenheter. Jag har en plan som jag har tänkt följa, hoppas allt går som det ska. Men även fast jag har en plan, så känns det både skönt och skrämmande att jag faktiskt inte har någonting som är spikat och klart nu framöver. Hela mitt liv har skolan alltid varit ett säkert kort, jag har vetat vad som väntar mig nästa dag, vecka, månad men nu...finns det inget. It's a funny feeling.  
Men en sak i taget. Nu fokuserar jag på flytten till helgen, sen tar jag allt som det kommer :)


Det är skönt att drömma sig bort till en egen värld lite då och då



Kommentarer
Kiki

(ja jag vet att klcokan är mycket but I dont have a life ok? :P )



Grattis till den sista dagen i skolan på ett tag :)

Du kommer att klara detta bb. Ta det som det kommer, du är på en välbehövlig paus från skolan. Låt dig svepas iväg hehe.

2009-01-16 02:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0