En snabbis

Uppdaterar lite snabbt innan det blir sovdags.
Blir andra natten i mitt nya "hem". Det är ganska trångt men det är helt okej. Sofie tycker det är mysigt :P
Hon är hos sin kille i natt så jag har haft en lugn kväll för mig själv här med lite gott att äta.
I morgon ska jag åka hem till pappa och lillebror. Dennis ska hjälpa mig lite med min dator, han säger att den skulle må bra av en omformatering. Han kan en del om datorer så jag får väl lita på honom.
Sen ska jag även fixa det sista i lägenheten. Har lite saker kvar där och på tisdag ska vi köra skräp så jag blir kvar över natten.

Usch, det är ganska creepy att vara här själv, det spökar här. På riktigt. Det är läskigt.

Nej nu blir det natti natti (om jag kan somna ifrån det läskiga....heh)


Ett par bilder från Paris när jag och mina bb's var där i Juni förra året.

Eiffeltornet är så mäktigt! Vi åkte så klart ända upp :D



Innan TH-konserten började. Ich will zurück.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0