Hey Mr.Sandman, bring me a dream...

Inatt önskade jag att John Blund existerade, så han kunde komma och strö lite av hans magic sand över mig så jag somnade. Inte en blund fick jag mig, det var helt omöjligt.
När klockan närmade sig halv 4 gick jag upp och rensade bland mina kläder nu inför flytten, och packade ner diverse saker i kartonger. Jäklar va mycket dynga man samlar på sig på kort tid! Jag har bott hemifrån 2 år bara och jag fattar inte vart allt skräp och alla kläder kommer ifrån. TVÅ! fulla svarta sopsäckar med kläder har jag nu som jag ska skänka bort (för kastas det ska det inte, det är ju onödigt när det finns andra som behöver)

Anyhow, gjorde mig redo för skolan tillslut och genomförde vår redovisning, som för övrigt gick SUPERbra! :D Nervositeten slog till 10 minuter innan det var dags för min grupp. Men allt gick galant och känslan efter man har gjort en redovisning inför 50 pers är otrolig. Spänningen i kroppen släpper och man är glad att det är över, men framför allt så är man stolt, eller jag i alla fall. Stolt för att man klarade det, stolt för att man hade möjlighet till att visa upp sitt arbete för de andra grupperna. Ett arbete som man har kämpat med i flera veckor. I like the feeling :)

Kom hem på eftermiddagen, följde papis råd att lägga mig ner och vila en stund. Sov 2,5 timme. Och sen dess har jag varit igång, har fortsatt att packa osv. Klockan är nu lite innan 1 på natten. Jag har sovit alldeles för lite för att ens orka hålla ögonen uppe. Vart kommer all denna energi från?
Strange.

Nighty night, don't let the bedbugs bite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0