Home alone

En natt själv igen. Hur ska det gå!?
Bra, intalar jag mig själv. Lets hope, shall we?

Klockan är lite över 19 och jag är uttråkad. Finns inget att göra. Funderar på att passa på att kolla på en Tokio Hotel DVD nu när Sofie inte är hemma. Hon är inget fan...heh. Fast då vill jag nog ha något att tugga på men jag orkar inte gå till affären som ligger 5 minuter härifrån. Vilket dilemma.

Oh, jag lyckades klura ut hur man ändrar färgen på texten i menyn.. det var visst inte så svårt haha.
Nu ska jag bara lista ut hur man gör för att förstora bilden men att den fortfarande passar inom menykanterna....heh.


Tokio Hotel anländer till Röda Mattan, VMA 2008. Coolest entrance ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0