Rörigt!

Nu sitter jag här igen, klockan är snart 2 på natten, jag borde sova. Har packat och hållt på nu några timmar. Jag är helt otrolig på att packa, rensa skit osv. Och då menar jag inte otrolig på ett positivt sätt. Jag har samlat på mig enormt mycket skit! Dessutom så är jag dålig på att organisera mig. Jag börjar plocka på ett ställe men så helt plötsligt så upptäcker jag ett annat ställe och börjar plocka där.
Men det börjar ta sig riktigt bra! Har inte alls mycket kvar. I morgon blir det till att diska det enorma berget med disk och få ner det i en kartong, sen är jag näääääästan klar. Lite smått här och där bara.
Behöver nog hämta ett par kartonger till hos mami i morgon också.

Hann inte med att tvätta allt idag. Så ska tvätta det sista på fredag kväll. Vi börjar flytta ganska tidigt på lördag, så det är jämt precis att jag hinner. Dom som känner mig är väl inte direkt förvånade antar jag.

Nu är det kartonger och säckar överallt.
Så här ser det ut. Det är ett under att jag inte har snubblat över något än.
Kan tillägga att bilderna är tagna i går, så det är ännu mer i vägen nu.





Mina två Tokio Hotel affischer är det sista som åker ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0