Rubrik?

En till dag i skolan är avklarad. Har bara torsdag kvar nu. Det är skönt och jag är helt säker på att jag har gjort rätt val.
Jag sov dåligt inatt igen. Trodde inte jag skulle sova nått överhuvudtaget men jag sov ett par timmar iaf innan det var dags att gå upp. Så jag sitter här och är supertrött och det skulle vara skönt att lägga sig ner ett tag men då somnar jag bara och det känns som att det är lite för sent på eftermiddagen för att göra det. Då är det bättre att hålla mig vaken och lägga mig i rimlig tid ikväll.
Must. Stay. Awake.


Gillar ni Björn Gustafsson? Kolla då på Guldbaggen ikväll kl 20.00 på SVT1. Han är sidekick åt progamledaren Johan Glans. Tror det kommer bli skitkul :D

Björn är en härlig figur.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0