Shopping mit mami

Idag har jag varit på stan med mami, Jag hittade bl.a 3 t-shirtar på Gina, 2 st var på rean ;D Jag älskar t-shirtarna därifrån, har typ bara såna i min garderob.
Mamma skulle in på Village och kolla efter en liten blomma eller något. Jag har aldrig sätt min fot där inne förut. Det första jag ser är hyllor med silvriga bokstäver på, såna man kan sätta upp på väggen. Jag tar självklart till mig ett T och ett H. Mamma blev inte förvånad haha. Dom följde med mig hem. Kommer inte sätta upp dom på väggen nu eftersom jag bor hos Sofie, det skulle inte hon gilla haha. Men nån gång när jag bor själv igen, då kommer dom upp :)
Köpte mera grejjer men orkar inte rabbla upp allt.

Nu blir det nagelvård... det är på tiden. Gammalt lack och sneda naglar är inte så mysigt.


Dom är så nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0