Skola

Urgh... efter 4 veckors ledighet är skolan igång igen. Men för min del så är det snart en längre ledighet igen. Med bara 1 år kvar från utbildningen så tar jag en paus, en välbehövlig paus. Det känns surt att det bara är ett år kvar, 1 år är ju inte så mycket egentligen men jag känner att jag inte orkar. Jag har ingen motivation alls, vilket innebär att jag inte tar åt mig av det vi läser, vilket i sin tur innebär att jag inte skulle bli en bra förskolelärare, om jag ens skulle bli godkänd. Då är det bättre att ta en paus, göra något annat, få nya erfarenheter tills man känner sig redo för att sätta sig i skolbänken igen.
Så jag går i morgon, på måndag och nästa torsdag sen är det finito.

I morgon har vi en mega huge big ass redovsining. grupparbete som tur är, det är inte så kul att stå själv framför 50 andra elever. Jag hatar att stå framför en grupp och prata. Och jag är inte så nervös som jag borde vara, vilket innebär att något kommer gå fel =/
Men men... det går säkert bra.
Ska gå bort till papi och skriva ut arbetet sen. Ska höra om brorsan vill spela lite också.


Och för att detta var ett boring inlägg så slänger jag in en bild på Kaulitz tvillingarna.
Aren't they just gorgeous?























Oliver Mark photoshoot 2007


Kommentarer
Mariam

Myeees! -pets-



And with it, I can go onlajn and fish for börds! (the male equivalent of görds? Hmm...

2009-01-08 16:11:40
URL: http://mimamimi.blogg.se/
susan

kikar in..



fin fin blogg!



haft en bra dag

2009-01-08 17:46:52
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0