Sömn?

Varför plockar och packar jag alltid så sent på kvällen? Jag blir bara uppe i varv då och kan inte sova när jag är klar. Nu sitter jag här och klockan är snart 3 på natten. Great. Ingen skola i morgon som tur är.
I morgon har jag massvis med tvätt att tvätta. Tror inte jag hinner på ett pass så jag hoppas jag kan få ett till innan jag flyttar på lördag. Sängkläder, en matta, överkast och vanliga kläder är det som står på listan.

Jag känner mig lite stressad men det börjar ta sig. Min lilla lägenhet är full med kartonger och säckar. Ska se om jag kan slänga in ett kort på röran i morgon. Det är inte vackert.

Idag har jag varit hos mami och ätit. Mamis mat är den bästa! Bara något så enkelt som stuvade makaroner, köttbullar och falukorv är himelskt...mmhhm.
Annars har det inte hänt mycket idag. Var hos papi en sväng på kvällen, spelade lite tv-spel med Dennis, hockey som han tyvärr vann :(


Det är väl bäst jag försöker sova nu...heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0