The Hills maraton

Idag har det varit en ganska seg dag.. typiskt för en söndag. Jag har bara tagit det lugnt, legat framför tv'n eller hängt framför datorn. Nu dom senaste timmarna har jag haft The Hills maraton. Fick ner alla avsnitt hittills på säsong 4 igår när jag var hos Dennis och spelade tv-spel, så har passat på att kollat nu ikväll.

I morgon är det skola, fast bara till kl 12 som tur är. När jag kommit hem ska jag fortsätta packa och försöka organisera mig lite. Flyttar till helgen och känner mig lite stressad inför det. Tore är fortfarande kvar hos mig, vilket också är stressande eftersom han inte kan bli med mig när jag flyttar, så dom som ska ta över honom måste göra det väldigt snart.

Ett till avsnitt med The Hills, sen är det time for bed, alarmet ringer om 6 timmar... hurray.

Gute Nacht Lieblings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0