The packing continues!

Blir jag aldrig klar någon gång?! Sååååå mycket grejjer har jag väl ändå inte. Det är småplocket som tar tid och det är det som är mest tröttsamt.
Men jag var i alla fall uppe i god tid i morse. Somnade strax efter 22 igår kväll och vaknade självmant 5 i 9 i morse. Gick upp då och diskade, kors i taket! Ska packa ner det snart  så det är gjort.

Om en timme ska slänga in lite tvätt och när det är klart ska jag gå till pappa och Dennis. Ska käka lite pizza och kolla på Supernatural. Det är en jättebra serie som jag kan tipsa om! Det kom ett nytt avsnitt idag som Dennis fixade ner till din dator. Måste nog snabbkolla på det senaste avsnittet så jag vet vad som hände innan uppehållet.


Hittade ett par flaskor med nässpray idag. Va, beroende..? Jag..? Nej.



Tore har slappat i min säng hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0