Spöken och kålpudding

Inatt var jag med om något läskigt. Vaknar till mitt i natten, vänder mig om och precis när jag ska lägga mig på ena sidan så ser jag att någon står vid fotändan på min säng. En tjej med långt hår med mörka kläder. Lägger mig ner och somnar om igen.
Pratade med Sofie om det förut, frågade om hon hade gått i sömnen men det hade hon inte. Hon sa att hon hade drömt om spöken inatt. Vi både har varit med om läskiga saker i hennes lägenhet. Nu vill vi ta hit ett medium.. Jag vet inte om jag tror på såna saker men det kunde ju va kul om någon kom hit och "undersökte" stället.
Läskigt var det iaf och jag är själv i natt... hur det nu ska gå.

Vi gjorde kålpudding förut. Riktigt gott var det! Men vi hade ingen bra form att göra den i så vi tog en sån där kakform som man gör bl.a kladdkaka i. Det funkade utmärkt haha.
Potatis, sås och kålpudding, plus lite lingon till det.. Mumma!


Man tager vad man haver, som det så fint heter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0