What to do?

.....och 2,5 timme senare är jag fortfarande vaken. Ännu en sömnlös natt för att sedan åka till skolan. Det är inte nyttigt, jag vet det, men vad ska jag göra? =/ Försökte sova, men har legat och snurrat som en propeller i 2 timmar. Kan lika gärna vara uppe och göra lite nytta när jag ändå inte kan sova.
Alarmet ringer halv 6, klockan är nu 04.15. Ingen idé att tvinga sig till att sova nu, kommer bara vara tröttare sen då.

Då är ju frågan om jag ska diska eller fortsätta packa.......snacka om i-lands problem.


Hittade några bilder från Rom (mars 2008) Jag åka dit igen.

En glad Zarah med Colosseum i bakgrunden



En väldigt glad Zarah kastar ett mynt i Fontana di Trevi



Denna skylten är oförglömlig



Vi såg en munk i sandaler.....



...och några nunnor i blått



wow, klockan blev halv 5.. tiden går.

Kommentarer
Sara (IDN)

Rom resan var verkligen hur kul som helst! Tänk om vi hade kunnat göra om den i år igen, fast nu med en konsert? (Drömma kan man ju...) Lycka till med sömnen och packandet nu.:)

2009-01-15 19:58:25
URL: http://saratimjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0