16 timmar

16 timmar. Det är antalet timmar jag sov inatt. Somnade som en stock igår och sov till kl 12 idag. Hade klockan på 9.15 så att jag skulle hinna till min tyska men, nej, det gick inte att ta sig upp. Jag stannade hemma och sov 2,5 timme till. Det behövdes.
Som jag nämnde så är det underbart att vara tillbaka. Jag trodde att det skulle kännas lite tungt efter min vecka med nära och kära och visst saknar jag dom, men det är här i Hamburg som jag hör hemma för tillfället. Sen får vi se.

Jag och Sofie hade ju ett antal timmar att slå ihjäl i lördags kväll innan det var dags att gå iväg till bussen. Vi gick bl.a på bio. Vi såg Harry Potter och Halvblodsprinsen. Det var bättre än vad jag förväntande mig och jag hade stora förväntningar på filmen! I can't wait to see it again ;) Filmen innehöll mer komedi än tidigare filmer och det jag gillade mest var nog när Harry hade tagit ett lyckobringande medel. Han var rolig med det i sig och var ganska mycket out of character. Funny funny.
Sen kollade vi på Björn Gustavson's DVD. Alltid lika rolig ;)

Slapp vecka som sagt. I morgon och på onsdag jobbar jag bara 17.30-20.30. Det är lockande att sova äckligt länge i morgon men jag ska försöka ta mig upp i rimlig tid (d.v.s kring 10.00) och tvätta, och jag ska även försöka ta mig i kragen och dammsuga mitt rum. Familjen ska vara hos A's föräldrar hela dagen så ska passa på när jag är själv så jag slipper bli störd av någon. Är det lika fint som det varit idag så lägger jag mig i trädgården och steker lite på fläsket :)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt eller två av True Blood innan jag lägger mig.

Skittles!! Dom är snart slut, jag vill ha meeeeer




Movieposter



Kommentarer
Amiee

Danke bb :)

Awh they sound so cute!

I'm excited but so nervous for when I go LOL, I'm forgetting all my German and feel really stupid now XD haha

Do you have many plans this week?

2009-07-27 22:03:17
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Amiee

Awh yeah, but I can't remember ANYTHING LOL

Did you know much before or not really?



Awh no, I'll probably go to see my friend at the end of the week maybe, if I have the money :P Currently making a cake for my brother :) his birthday is tomorrow hehe (:

Puss!

2009-07-27 23:17:05
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Mariam

Det var en liten figur, godis och stickers i ägget, och i den andra lila grejen var det bara godisar som jag mumsade på i sängen medan jag läste och försöket tänka bort smärtan hehe!



Vad kul att du gillade filmen! Jag tyckte den var skiiitbra, skulle verkligen kunna se den igen.

2009-07-27 23:28:53
URL: http://starringmariam.blogg.se/
- C h R i S t I n E

Hej!

Jag tänkte bara berätta att jag skaffat mig en ny blogg, En ny start! Kanske är det något för dig?

Kika gärna in :)



Ha det super.

Kram

2009-07-28 01:05:30
URL: http://livetsomchristine.blogg.se/
Jenny

SV: Tänkte svara på båda två här xD



Okej, min kompis sa att man kanske skulle hålla koll på MTV's hemsida. Så vi ska kolla mest där om man kan hitta något där. För att dem skulle vara i Berlin i år. EFtersom att det hade gått 20 år sen första EMA hade gått.



Okej Danmark det låtar kul det. Ja, det är skönt att vara ensam också.

2009-07-28 10:59:56
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0