Boring

Har egentligen inget att blogga om men ändå sitter jag här och skriver... pfft.
Jag klarade som förväntat inte av att kliva upp kl 10. Nej, jag snoozade fram till kvart i 11.. Great. Drömde konstiga drömmar om Harry Potter. Jag kanske skulle sluta läsa ett tag?
Gick ner och la i tvätt i maskinen när jag väl orkade mig ur sängen. Tyvärr är det för molnigt för att ligga ute och steka men det är ändå varmt så funderar på att lägga mig ute ändå och lyssna på musik. Bläddra lite i TH's cd-häften nu när jag har dom här :)
Har inte damsugit än och kommer antagligen inte göra det heller. Wow, jag är verkligen duktig på att hålla mig till mina planer.

Dags att hänga tvätt och sen käka.


en av mina favoritbilder på Bill just nu


från 2007 i samband med Monsoon-videon


Kommentarer
Sofia Vienna

åh! har aldrig sett den bilden, riktigt snygg! vart hittade du den? minns du det? finns den i större format?



svar: jag önskar att mitt hår varit så rött. Men jag har tyvärr pillat lite med kontrasterna. Men, det var rött i alla fall, en vacker hårfärg, men jag har också kommit in i det stadiet då jag bara färgar det mörkt :P

2009-07-28 13:57:11
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Sofia Vienna

svar: åh, tack! Ja, jag hade verkligen också velat se mera.

2009-07-28 15:02:17
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Sheriilyn - make your own fashion

Bill <3

2009-07-28 17:23:12
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Anonym

Vackraste. Tänk att det fortfarande suger till i magen då man ser honom.

2009-07-28 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0