Fredag 3:e Juli

Som väntat, så är det stekande hett ute och snart ska jag ge mig ut för att åka iväg till språkkursen. Fast jag funderar starkt på att skippa den idag och åka in till stan istället för att kunna försöka njuta lite av vädret istället för att sitta inne i ett litet sketet klassrum. Jag ska jobba sen resten av dagen och långt in på natten, så jag tar ett break från allt innan^^

Nu har jag nyss bokat buss till och från Stockholm! Blev 400 kr fattigare på köpet. Naja, får leva på mami och papi är jag är i Sverige :) Jag är framme 02.45 i Karlstad... inte så trevligt. Då har jag varit på resande fot 12 timmar, jag kommer se mer död än levande ut. Men jag får träffa Sofie och alla andra så det är absolut värt det :)

Nej nu måste jag kila.


Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0