Fredag

Min Sverigevistelse lider mot sitt slut. Åker till Sthlm med buss imorgon natt och flyger ner till Hamburg på söndag. Veckan har gått fort och det har varit kul att träffa alla igen. Men det ska bli skönt att åka tillbaka hem till Hamburg :)
I morgon ska jag hälsa på Sofies brorson som kom i Maj och jag ska även försöka hälsa på min kompis Frida som fick en liten flicka häromdagen :)

Dagen har jag spenderat med min lillebror :) Vi har spelat tv-spel och kollat på ett par avsnitt till av True Blood, som han förövrigt brände ut på skivor åt mig. Ibland är det bra att ha en lillebror ;)

Om några minuter kommer mami och hämtar upp mig och kör in mig till Sofie. Ska tillbringa min sista natt där.
Hon har tyvärr inget internet så nästa gång jag postar är jag tillbaka i Hamburg.

Bis dann.
Tschüs.


Kommentarer
Amiee

Ah awesome! When I'm settled in Germany, I'll come up and visit you in Hamburg ;) We can have fun :D

hehe, good girl ;)

2009-07-24 20:13:20
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Soza

"...det ska bli skönt att åka tillbaka hem till Hamburg :)"



Gud vad glad jag blir! detta tyder ju på att du stormtrivs i hamburg eftersom du känner dej hemma där! :D



puss bb! <3

2009-07-26 10:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0