Freitag :)

Härligt med fredag! Familjen är på väg till sina släktingar, jag njuter av ensamheten och tystnaden i huset, Susanne är påväg hit och snart drar kvällen igång! :D Jag ska gå och möta Susanne vid u-bahnstationen sen, så går vi bort till Penny Markt och köper lite alkoläsk, eller alkopops som det heter här. Jag har kvar ett par sen förra helgen så det blir inte så dyrt för mig som tur är^^

Det verkar som att jag kommer få packa i stort sett allt på söndag morgon; kläderna hänger på tork nere i tvättstugan och i morgon jobbar jag 13.00-21.00 och direkt jag slutat så åker jag in till kyrkan på Fredriks avskedsfest. Men som tur är så sover Susanne här i morgon, så hon kan hjälpa mig packa på söndag ;D

Nej nu ska jag kila ner och ställa in mina alkopops i kylen och sen vänta in Susanne. Senare blir det Tokio Hotel's live dvd Zimmer 483 på beamer tagen med surround ljud! Geil!

Bis später.


Kommentarer
Amanda

ta på mig (nummer 1) här så jag blir månadens blogg :D <3

http://idws.blogg.se/2009/july/rosta-pa-manadensblogg-del-2.html

2009-07-17 22:32:02
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
KiKi

Meh åh.. jag vill också se Zimmer på storskärm med surround-ljud! När jag kommer till Hamburg nästa gång.. för det kommer jag att göra ;).. så håller vi tummarna för att familjen är borta en kväll så vi kan kolla på Zimmer!! Heehhehehe

2009-07-18 00:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0