Guten abend!

Som jag trodde, så överlevde jag dagen. Det har inte varit jobbigare än någon annan dag. E sov ett par timmar på förmiddagen, då gosade jag ner mig i ett hörn i soffan och läste i HP-boken, som jag kommit mer än halvvägs i nu (boken är på 607 sidor). Kring kl 13.00 föreslog A att vi skulle åka ut och äta lunch. Det blev asiatiskt. Det finns ett ställe bara några minuter härifrån som har jättesmarrig mat. Mumma. Hon bjöd så klart ;P
Och nu på kvällen vaktar jag babytelefonerna. Jag ska gå in till E om en halvtimme och ge honom en flaska mjök. Jag byter bara ut nappen mot flaskan och han dricker medan han sover. Ganska coolt :P

Jag har ett litet Harry Potter-maraton med mig själv (ja, jag har kommit in i en HP-period) och har nyss kollat på första filmen, De Vises Sten. Ska kolla på Hemligheternas Kammare nu.

Nighty night.

Jag och Linnea. Jäkla turister! (bild tagen 26.04.09)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0