Härlig dag!

Nu har jag nyss kommit hem från en härlig dag med Suss. Strax efter att hon kommit hit förut så gick vi till Stadtpark för att sola och eventuellt bada. Vi gick till badområdet i parken och det första vi gjorde var att lägga ut vår filt och våra handdukar och sen slängde oss i vattnet :P Det var årets första dopp för mig, och det är Juli redan.., det är ju nästan pinsamt. Men anyway så låg vi kvar där till klockan närmade sig 19.00. Då åkte vi in till Landungsbrücken och köpte döner och satte oss vid hamnen och åt. Ett bra avslut på en bra dag :)

I morgon är det dags för jobb och spårkkurs igen. Hoppas vädret är lite svalare då, jag vet inte hur mycket mer av värmen jag klarar av. Regnet och åskan som har blivit lovat flera dagar nu har vi inte skett skymten av och luften blir mer och mer äcklig ute.

Fixar med bilder i morgon, jag hör hur sängen och Harry Potter-boken ropar på mig.
Gute nacht.

Kommentarer
Suss

Åh, tack för förstoringen på min älskare! X)

2009-07-05 23:25:21
URL: http://scheisssegal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0