Helgen

Bättre sent än aldrig, ey?
I lördags var jag som sagt på ett avskedsparty för 2 svenska tjejer, Johanna och Linn, som båda åker hem medan jag är i Sverige nästa vecka. Det var kul på partyt och vi fick t.o.m en välkomstdrink ;) Vi satt hemma hos Linn och grillade, drack, lyssnade på musik och hade det allmänt trevligt. Till efterrätt fick vi smarriga chokladmuffins med grädde och minismarties på toppen, och en läcker cheesecake. MUMMA!
 Med på partyt var bl.a en kille som heter Henrik och han kunde härma en massa olika dialekter! Värmländskan kan han dock fila på lite haha. När klockan närmade sig 12 så åkte vi in till Reeperbahn. Jag var otroligt trött, efter bara 4 timmars sömn natten innan, så jag åkte hem nästan med en gång, men det tar lite tid att ta sig hem på natten, så jag var ändå inte hemma förrän vid halv 3. Stupade i säng med en gång.

I söndags kom Suss hit och hämtade upp sin väska som hon lämnade kvar i lördags. Sen åkte vi in till centrum och hade picknick på en bänk med medköpt McDonalds-mat :)


Det är bara tisdag men jag har redan allt planerat inför helgen som kommer, eller det var egentligen klart redan igår.
På fredag ska jag med Susanne på något VIP party av något slag, ska bli intressant :P
Och på lördag har Fredrik, au pair-ledaren, avskedsfest, så då ska jag dit :) Men jag flyger ju till Sverige på söndag, så det blir inga enorma mängder alkohol. Det är obehagligt nog att flyga som det är :/

På väg till min u-bahnstation. Varför ska jag alltid göra mig till på kort...?




Susanne



Grillmästaren Linnea, hemma hos Linn. Elgrill, oh yeah!


Smarriga efterätter



Kommentarer
KiKi

..eller så fortsätter du dricka på flyget hem :P.. gick ju rätt så bra u know when hehehe.. Fast å andra sidan är det nog lättare när man är fler ;)

2009-07-15 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0