Lördag

Jag gjorde rätt i som struntade i tyskalektionen igår, det var full rulle när jag kom tillbaka hit. A hade en kompis till henne här och hon hade med sig sina 2 barn, i samma ålder som B. Och dessutom var det mer än varmt.
Sen satt jag barnvakt på kvällen när föräldrarna var ute, vilket inte var så jobbigt med tanke på att ungarna sover då. Jag hate bunkrat upp med Marabou choklad, chips och apfelshorle. Och jag vet inte hur mycket vatten jag drack sammanlagt under kvällen. Jag var ner och bubblade nytt vatten hela tiden kändes det som. Jag kollade på Sagan om de två tornen - extended edition, som jag hittade i dvd-samlingen. Jag orkade dock inte kolla klart. Det var inte längesen jag kollade på första filmen i trioligin, också den förlängda versionen. Jag har bara sett dom vanliga versionerna förut och nu när jag kollade på dom här så undrar jag hur dom kan ha klippt bort vissa saker.

Naja, nu ska jag snart ner och jobba till kl 17-18 någon gång. Sen åker jag in till stan och ser på bio med Susanne. Transformers 2 och Ice Age 3 står överst på vår lista, så vi får se vilken det blir.

Bis später!

Kommentarer
Dennis

SNAP, vill å se Transformers 2, borde komma en med någolunda kvalité snart :>

2009-07-05 01:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0