Min älskade vän i Tromsö

Jag pratade nyss med Amelie i telefon. Vi har inte pratat i tele på 4 månader så nu var det dags! Det är så otroligt dyrt för mig att ringa från Tyskland till Norge där hon bor så jag passade på nu när jag är i Sverige. Det är inte billigt att ringa härifrån heller men det går att leva med. Jag slog på stort och pratade med henne 45 minuter. Får kanske lida för det när nästa mobilräkning kommer men det är det värt! Jag saknar henne så det gör ont och vill så gärna åka och hälsa på henne... eller ännu hellre; att hon kommer till Hamburg ;) es ist egal, bara vi ses :)

Det var underbart att prata med dig, bb ♥

Jag och Amelie i Paris förra sommaren


Kommentarer
KiKi

Finaste Zarah och finaste Amelie! ^^

2009-07-21 20:59:00
Am

Det var Underbart att prata med dig också älskade bb!

Jag var så uppspelt efteråt att jag inte kunde sitta still i soffan och sen grät jag några tårar för att det är så dumt att vi bor så långt bort från varandra. JonK såg helt förskräckt ut, hehe.

Ily bb. For ever and ever. <3

2009-07-23 18:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0