Mittwoch

Äntligen är det svalare väder! Jag bär, för första gången på länge, jeans och strumpor idag. Det är molningt men solen tittar fram då och då. Jag ska inte klaga på värmen men den värmeböljan som var, var olidlig.

Nu jobbar jag inget mer resten av dagen. Jag ska strax gå iväg till u-bahn och åka iväg till min spårkkurs, sen ska jag vara kvar i stan och kika lite. Kanske sätter mig på Starbucks med Harry Potter-boken och myser. Sen åker jag hem och filar på min packlista, som jag inte började med förrän i förrgår! Jag brukar ju börja i god tid och göra 3 olika versioner. Denna gången gjorde jag version 1 och 2 samtidigt. Men jag tror jag ska hålla mig till mitt ursprungliga sätt. Det gäller att börja i god tid bara.

Jag kollade klart på Ringen-troliogin igår kväll.. eller inatt rättare sagt. Kom inte i säng förrän kring halv 2. Dom har klippt bort mest från Konungens Återkomst. Har man inte sett dom förlängda versionerna så tycker jag att man ska göra det. Det har klippts bort både roliga scener och scener som förklarar vissa saker.

Nej nu måste jag kila.

Hej svejs.

Kommentarer
Sofia Vienna

svar: åh, jag ville se dom på Peace and love, men hade inte råd. kan tänka mig att dom är underbara live!



åh, det är ingen bråtska med det, ta den tid du behöver (:

2009-07-08 10:58:14
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0