Oväntat nattbad

Jag har nyss kommit in efter att ha varit med en kompis ett par timmar så här på kvällskvisten. Vi stod ute och pratade ett tag först innan vi fick för oss (läs:han fick för sig) att åka och känna på vattnet. Han slängde sig i efter en stunds tvekan och jag gick bara i till hälften, sen fick jag nog :P Det var alldeles för kallt!
Men det var kul hur som helst och kul att träffa Robin. Vi har känt varandra sen vi var nyblivna tonåringar så jag är glad för att jag hann se honom innan jag åker tillbaka till Hamburg igen :)

Pratade nyss med Daniel. Han, pappa och pappas tjej sover kvar hos farmor och farfar. Daniel körde hem mig tidigare förut när jag tröttnade. Nu funderar jag på att sova i pappas säng istället för hårda soffan... ;P
Men först blir det en varm dusch så jag får upp värmen och sen frågar jag nog om Dennis vill spela lite tv-spel eller nått.
Eller om jag lägger mig med en gång.. kl är ändå snart 1.00 och jag har varit vaken sen 8 i morse. Ich bin müde.


Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0