Regn, regn, regn

Nu räcker det. Det är blött och kallt ute :( Jag vill ha sol och värme! Nästa gång ska jag inte klaga på värmen. I promise.

Nu ska jag snart iväg på språkkurs, sen plockar jag med mig B på vägen hem. Jag jobbar hela dagen i stort sett. A och P ska på bröllop och åker redan vid kl 13.00. Dom tar E med sig på första delen av bröllopet men kommer hem på eftermiddagen och lämnar av honom och sen åker till del 2. Det är otroligt jobbigt att vara själv med båda barnen så länge och speciellt när jag ska lägga B ikväll, vilket blir för första gången, så Susanne kommer till undsättning. Hon kommer hit i eftermiddag och hjälper mig lite :)

That's it for now.

Tschüs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0