Rolig helg och Sverige

Jag mådde inget vidare igår men fredagen var väldigt kul! :D Det var dock inte så mycket folk på stället vi var först så vi gick vidare till Reeperbahn senare på kvällen. Efter ett par felåkningar med U-bahn så hamnade vi rätt tillslut ;)
Susanne klagade på att hennes fötter gjorde ont, och det kan jag förstå med dom skorna som hon hade på sig! Vi bytte i alla fall skor en liten stund, snäll som jag är :P och jag som inte är van heels såg nog ut som Bambi på hal is... stapplade mig fram! Det är ett under att jag inte bröt fötterna.
Jag var inte hemma förrän halv 5 igår morse, stupade dirket i säng och sen upp och jobba kl 13.00.
Dagen gick otroligt sakta igår :/ urgh...
Sen kom Susanne kring kl 20.00 och jag matade E och la honom innan vi åkte in till kyrkan, till Fredriks avskedsfest. Ingen alkohol för varken Suss eller mig och ingen av oss var särskilt sällskapliga så vi stannde bara en timme. Jag hade inte ätit på hela dagen, föruom några körsbärstomater, så vi åkte till McDonalds innan vi åkte hem och sov. Lecker.

Nu har vi vaknat till liv, jag har checkat in mig online på flygplasten och jag ska snart hoppa i duschen och sen göra det sista innan det är dags att ge sig iväg.

Tiden är inte på min sida just nu, så i have to go.

Jag landar i Sverige kring 17.30.

See ya.


Kommentarer
Dennis B

Reeperbahn är verkligen en fascinerande gata. Här blandas snusk, nattklubbar, pubar och affärer till en härlig sörja.

2009-09-09 02:56:26
URL: http://www.reeperbahn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0