Schweden

Nu är jag i Sverige och allt är sig likt här.. det är väl både positivt och negativt.
Resan hit gick bra och jag kraschade inte denna gången heller :) Sofie hämtade upp mig på stationen i Karlstad  natt till igår och som tur var så hade hon bil. Vi kom inte i säng förrän kring 5 igår morse. Vi hade en del att prata om :)
Igår tog vi det ganska lugnt, vi åkte upp till Sofies pappas stuga och påväg dit träffade vi på min storebror och pappa som var på OK och tvättade brorsans bil. Det var en trevlig överraskning, jag skulle ha träffat dom idag egentligen men en dag tidigare gjorde inget :)
Till mat åt vi kålpudding! Det hade jag längtat efter... väldigt smarrigt! Vi slängde ihop en kladdkaka och tog med till stugan :) Igår ikväll drack vi lite rosévin och åt vattenmelon, sen la vi oss relativt tidigt.

Idag åkte jag hem till familjen, och ska vara här tills på fredag. Precis innan jag åkte i söndags så fick jag en påse med godsaker av aupair-familjen som jag skulle ge till min familj här :) Väldigt snällt av dom.
Jag har hunnit med att spela tv-spel med lillebror Dennis och suttit på balkongen med storbror Daniel medans han rökte :) Om en timme åker till farmor och farfar och hälsar på. Vi ska grilla... Mumma!

Jag har lite bilder från helgen att ladda upp men det gör jag senare när det finns mer tid.

Hej så länge.

Kommentarer
Anonym

KOM HEM!!! Jag saknar dig... :,(

2009-07-21 14:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0