Stress!

Okej, nu börjar jag definitivt känna mig stressad. Det är flera dagar kvar tills jag åker men jag vet inte riktigt hur jag ska få hop allt. Att börja packa i morgon är ganska tråkigt eftersom jag inte känner för att gå runt naken dom sista dagarna. Värmen ska hålla i sig, så att gå omkring i jeans lockar heller inte.
Jag har lite tid på fredag eftermiddag, lite tid på lördag förmiddag om jag inte är för bakis och liiiiiiite tid på söndag morgon. Urgh... Jaja.. det får gå som det går. Dessutom börjar jag bli nervös inför flyget på söndag. Jag kommer krascha, i know it. Att ta efter Kiki's råd att fortsätta dricka på söndag morgon efter partyt på lördag, kanske inte är så dumt ändå...heh.

Jag skippade min språkkurs idag, hade seg huvudvärk så jag gick och la mig i mitt stekheta rum istället. Sov mellan 10 och 14. Nu somnar jag väl inte sen bara för det.. så kan det gå. Sen träffade jag Susanne kl 16. Det var meningen att vi skulle åka och bada men jag tyckte inte att det var någon idé eftersom Suss skulle vara tillbaka hemma hos sig redan kl 19. Vi åkte in till stan och käkade på mitt favortiställe med indisk mat. Billigt och bra. Sen satt vi bara och tjata lite innan det var dags att åka hem igen.
På vägen hem gick jag in på REWE (tysk matvarukedja) och köpte en påse med mini-kringlor som jag ska med på min resa på söndag. Också billigt och bra, 55 cent för 250 gram.

Nu på kvällen sa mamma A att dom antagligen kommer åka bort på fredag eftermiddag och är borta över natten. Hela familjen! Hoppas hoppas hoppas! Susanne, du vet väl vad det innebär?! Zimmer 483 Live på hög volym på stora skärmen i vardagsrummet! :D


Suss med en kartong mat från Chutney



Mina kringlor




Kommentarer
Amiee

So basically.. I'm going to learn German whether or not I like it? haha. Omg I have so many pills to take now, the doctor gave me loads D: I really have no idea how much I should take with me, how big is 18kg?



Aw thanks, hehe! <3

2009-07-15 21:00:40
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
suss

JAAAAAAAAAAAAAA!!!

2009-07-16 10:39:35
URL: http://scheisssegal.blogg.se/
KiKi

Säger ju att det inte är nån dum idé att fortsätta festen på flyget! Allt går så mycket lättare då!;)Mehehwhehhwehh

2009-07-18 00:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0